onsdag, december 10, 2008

Sötaste tomten i stan säger mamma!



Gomorgon! Kan inte hålla mig. Måste börja dagen med att visa upp den finaste lilla tomten i stan. Tycker hans mamma iallafall!

I morgon ska jag försöka påminna mig om att tomten har sovmorgon! I natt (!) klockan 04,00 vaknar vår lilla tomte och "måste behöver titta i julstrumpan precis då". Där väntade såklart en liten bil. Jag är glad att han längtar efter tomten men inte mitt i natten. Med en stor portion tur så lyckades iallafall lilla tomten och nya bilen somna om under en kudde.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilken supersöt liten tomte. Förstår att han längtar att få öppna paket från tomten. Jag kommer ihåg när jag var liten så sprang jag och min syster till julkalendern vår mamma gjort till oss.Vi låg också vaken tidigt på morgonen och ville upp och öppna dagens paket. :)

miapia74 sa...

En sån liten snuffelpuff. En riktig sötis!