torsdag, januari 01, 2009

*tolfte timmen - nytt år och nya skridskor *

Happy new year!

Jag kunde inte hålla mig. Jag var tvungen att skriva en rad på det nya året. Något stort har hänt. Jag har fått en nyårspresent och inte vad som helst utan ett par skridskor! Som scraptjej så var det hyfsat oväntat men mycket välkommet! Liten 3 åring som vill ut och åka på isen då måste ju även hans mor ha ett par skridskor att snöra på sig så att man hänger med en blivande Tik:are. Hm. Det bör ju tilläggas att det var X år sedan jag sist stod på ett par rör och hur ont i fötterna jag lär ha efter denna premiärtur vill jag inte ens tänka på. Men dom är mycket snygga i lådan och jag har höga aktivitetsambitioner inför det nya året!

Nu ska vi ut och röra på oss ...i år!

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj!
Det går inte att skicka mail till dig! Jag får tillbaka Undeliverd mail hela tiden fast jag svarade på det som du skickade =S.
Du får jättegärna ta med det bidraget som du är nöjd med =)
Förresten så är jag jättesent ute nu, men imorgon kväll tänkte jag ha en liten pysselkväll hemma. Du är välkommen om du har tid och lust =)
Min mamma ringde idag och undrade om hon fick låna Max och Danne är i stöde så det blev en sista minuten planering ;P
Kram