måndag, februari 23, 2009

*bloggparty utmaning med wellpapp*

Mera bloggparty hakar jag på då jag såg att utmaningen var att scrappa i brunt, orange och grönt och ett krav var att man måste använda wellpapp. Lite skojjigt material faktiskt som inte var sista gången jag petade in på en LO.
Utmaningen hittar ni inne hos Mahlin.


Wellpapp blev en liten titt ut lucka...


Tycker om att pynta papperet själv och har målat lite snirklar runt sidan med promarkers och sedan förstärkt lite här och där med glitterlim.


Mera snirklar och en utklippt pärlblomma.



Underbara måttband i tyg. En liten favorit som passade bra till snickarbilden.




4 kommentarer:

Canan sa...

Oj så skojsig!! Verkligt fin. Du är så duktig på egenritade decorationer.

Anonym sa...

Urfin LO! :)

Månadsvinnarna hittar du antingen på bloggen eller på forumet där månadstävlingarna läggs ut.

Maja Stokk / eyovine sa...

Den blev såååååå fiiiiin!!! Du har så kreativa roliga ideér.

Kram Maja

Anonym sa...

Först och främst förlåt att det tagit mig en EVIGHET att tacka för ditt bidrag! Jag är ju jätteglad att du ville vara med i min utmaning, en Superhärlig layout med en massa fina detaljer att kika på och du doodlar läckert!
Tack för du var med!