fredag, februari 06, 2009

* för mörkt i köket nu *

Nej minsann så har jag stolt fått ihop en Lo ikväll framför tvn och lets dance. Känns mycket bra faktiskt och den är gul och den är färgglad och den var skojjig och göra och den är mycket jag. Kul det var länge sen jag gjorde en Lo nu och kände att det var dags att ha lite skojjigt också!

Så med lite flyt så lägger jag ut den i morgon. Å inte nog med det så har jag plitat ihop mitt lilla beställningsbröllopskort färdigt också. Jag hade sånna problem med att få någon fason på insidan av kortet och vad som skulle stå och så skulle det ju helst vara lite stilrent också men nu är det färdiglimmat där också så det känns bra.

Så nu är det tack och gonatt som gäller.

Dagens citat kommer från ville: "jag har byggt en tvättstuga mamma. Oj oj va här ser ut" (Säger han då han dragit täcket över huvudet för han byggt en koja där inne och gått in i sin tvättstuga som tydligen var översvämmad. Undrar just vad han fått det ifrån?

Inga kommentarer: