tisdag, juli 21, 2009

* en lift hos Anna *



Många spontana scraputmaningar ute just nu. Ett mycket roligt intiativ måste jag säga. Hos Anna finns en lift som jag tyckte var skojjig så här kommer mitt bidrag.
Det är en bild från Barsviken häromdagen när vi var och fiskade med håven. En söt Lo i all sin enkelhet tycker jag själv. Fick också äntligen användning för det lilla sandslottet i metall som jag fått i en gåva en gång när jag beställt i någon shop. Alfabetet är ett nytt stickersalfabet från underbara october afternoon. Sedan i blomman har jag stoppat fast två vanliga knappnålar med fina huvuden på. Det finns scrapsaker var man än tittar om man bara har tagit på sig rätt glasögon!
Ha en bra dag nu ska vi ut och gräva upp 150 plattor på vår uppfart. Oj va roligt jag tror jag måste skynda mig!
:)

2 kommentarer:

Anna K sa...

Vilken läcker tolkning! Superfin LO. Kul att du ville vara med och lifta min LO :-)

Malin sa...

Så snygg LO! Barsviken? Det ligger inte häromkring va?

Kram