söndag, augusti 30, 2009

* Stellas *



Häromdagen blev det bröllopskort till ett par vänner som nyligen har gift sig. Det är från Stellas paket Sunny days så två små bidrag hann jag få till. Jag var lite sen i starten måste ju erkännas.
Det här var ett svårfotograferat kort - svårt att få det bra på bilden liksom. Men kortet öppnas genom att vrida lilla deko-pilen åt sidan och öppna luckan uppåt som ni ser på bild ett och två här.
Idag blev det oväntad sovmorron i huset så nu är det dags att sätta lite fart också. Det vankas bio - nicke nyfiken minsann!

10 kommentarer:

Joy sa...

Dina alster gör sig INTE rättvisa på bild ! Superfina....men än bättre live.

Verkligen helt UNDERBART att ses igen vännen. DU bor för långt bort ifrån mig. Superkuligt att barnen och männen också trivdes såååå bra!!!

Vi ses snart igen...
sitter och fnular på födelsedagspresent...hmmm.. scraptema...eller annat...hmmm....19september....hmm.... :-)

Kramar från din bästa vän

Malin sa...

Såååå snyggt!! =)
Har du anmält dig till Öviksträffen än??

Kram

Joy sa...

http://pysselhaxorna.forum24.se/
Du MÅSTE ju bli medlem i Umeås nystartade pysselförening det vet du...

Kram M

Joy sa...

Det kanske du redan var..."skäms"

Har REDAN anmält mig till träffen i Övik. Har ni bokat vandrarhemmet än???

Kram M

Joy sa...

Gör en presentation...så kan man välkomna dig på forumet också.

Canan sa...

Ska anmäla mig till Ö-vik nu. Visst ska du dit!?
Kram C

Helena sa...

Jättesnyggt kort.
Ska du med till Härnösand imorgon?
Kram!

Malin sa...

Jomen nu jäklar är Övik betald och klar!! =D=D

Malin/Malo sa...

Här inne har det varit full aktivitet må jag säga. Annat har det varit i min. Superfina kort och Lo´s du har skapat. Å roliga uppdrag har du. Låter som du har det du gör. Hoppas du får det trevligt i morgon i Härnösand. Hur var Nicke Nyfiken föresten? Köpte en sån film åt Engla som hon har hos oss och hon älskar den. Är hon för liten för att ta med på den bion tror du...blev ju 2 nu???
Ha det bra. Kram kram

Helena sa...

Igår när jag kom hem kom jag på att jag glömde att säga hej då till dig när vi åkta hem.
Jag var så trött så huvudet fungerade inte.
Hoppas att du inte tog illa upp vännen.
Kram!