tisdag, september 08, 2009

* tredje bloggpartyutmaningen - Miasun *


Mitt tredje bidrag till bloggpartyt. Kära nån. Jag tror jag skapade så jag blev alldeles varm igårkväll. Det var ju det där med distressen och swirlarna som jag gick igång på så jag fortsatte på en LO också som gjordes efter en lift inne hos Miasun och hennes utmaning. Jag hittade till och med ett av de allra första julkorten som äntligen passade utmärkt. Kul att det kom till sin rätt.
Hm ja som ni ser så har jag även köpt en ny julstämpel med texten "julkramar". :)






6 kommentarer:

Canan sa...

Oj vad det sprutat alster ur dig! Snygga är de oxå.
kram c

Hozzan sa...

Vad "går" du på människa?!? Är det Timrå-luften som inspirerar till alla underbara och coola alster?Du är så produktiv så man blir alldeles matt.

Å snart ses vi igen. Kuligt ska det bli!
Ha det bra
Kramen
A

Malin sa...

Supersöt LO! Att du hinner med allt =)
Nu är det betalt och klart inför Övik! Ska vi inte åka snart? ;P

Kram!

Camilla sa...

Ja, det gäller verkligen att hålla koll på sina rättigheter!

Och min matbikt verkar inte ge resultat..jag slutar inte äta onyttigt för det :(

Men ååååh vilka fina saker du gör vännen! Du är så duktig! Jag gillar den där JulKram-stämpeln, supercharmig!

Hozzan sa...

Congratz my friend! Kolla in hos Stellas och se vad som hänt;-)

Canan sa...

Stort grattis till vinsten hos Stellas!
Vi ses snart på lite pyssel.