torsdag, december 11, 2008

Mormor och morfars julkort har nu kommit fram...




...och det är fritt fram att visa i bloggen hur det såg ut. Detta lilla julkort gjordes på scrapträffen som var i vännäs för några helger sedan. Kuligt nog fick det pris och allting men jag har inte kunnat lägga upp det på bild för då hade det ju inte varit någon direkt överraskning för kära mor och far som skulle få kortet var ju tanken.


Men som sagt, nu har det anlänt och fram med det i bloggen!






Just nu sitter det och kliar i fingrarna på mig. Det ligger ett stort paket framför mig med rea papper från wera lenas outlet. Jag är grymt nyfiken och kan nog inte hålla mig längre från att sprätta upp det. Paket två dagar på raken, det var det värsta va jag måste ha varit snäll då det inte ens är julafton ännu!


Inga kommentarer: