lördag, juli 18, 2009

* Glass hos Magdas *



Inne hos magdas hittade jag en tilltalande utmaning som gick ut på att scrappa i temat glass. Det skulle finnas med något transparant, knappar och något stämplat. Sagt och gjort här kommer min Lo som har inspirerats av just en glass i både bilder och upplägg. Jag har även gjort "struten" av glasspinnar som jag har chalkat och ruffat till lite granna för att passa in i bakgrunden. De dyker även upp lite här och där i själva Lo:n. Jag har även använt mig av akrylfärg och kladdade på ordentligt för att få vad jag tänkte mig "glasskladd".
Glatt och gott var min känsla när jag gjorde den här!
Nu är vi hemma från vår lilla
minisemestertripp också.
På junibacken blev "liten" skrämd av
sagotåget och på furuvik blev han mest frälst i sköldpaddorna som ..hm...inte
rörde sig och grejjen att kasta sten i vattnet som rann brevid var det allra bästa!
Va ska man säga. Vi hade egentligen
inte behövt åka så långt men det var trevligt att komma sig ut lite!
Skepp och hoj!



5 kommentarer:

UlrikaT sa...

Stilig LO med roliga lösningar på uppgiften! :)

Haha, jag känner igen det där med sagotåget och när vi var på zoo och såg panda och lejon ville lillan se grisar.. :) Men jag tycker att det var kul iallafall! :)

Anonym sa...

Åh, vilken härlig och läcker layout! Massor med mumsiga detaljer!!!!

Malin sa...

GRATTIS till DT uppdraget!! =D Hörde det av Maja igår!!
Jättefin LO!!!

Kram
Malin

Cattis sa...

Hur läckert som helst!! =D

Canan sa...

Häftig! Du har verkligen fått till glasstemat. :-D