lördag, juli 11, 2009

* scraplagret utmaning *


scraplagret finns det också en utmaning där man skulle följa en skiss och här kommer mitt lilla kortbidrag.
Skissens blommor har jag låtit bli genomskinliga stjärnor istället.
Idag har vi gjort något spännande. Jag och lilleman har varit på tarzanstigen. Inte ont anande åkte man iväg och trodde det var en liten promenadstig med något hinder typ, jo tjenare det var stup , linbanor, grottor och balansgång. Puh. Det var en överraskning men det var skojjigt iallafall!
Dagens citat:
(Hm nu vet jag inte hur ordet kokain kom på tal som parantes men det var lite skojjigt iallafall..)
Men det slutade med att liten säger koka ut och koka in....ja varför inte?


















6 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Men du!!!! Det var inte lite du uppdaterat med =)... Å allt är bara sååååå fantastiskt fint!! LÖW din treårsbok!! Å alla korten är sååååå himla läckra.. Grattis till DT!! Å du Tarzanstigen e´ ingen lek =D.... Ska snacka med "grannen" så höres vi mera sen...
Ha det gott vännen!

Kramiz Maja

Cornelia sa...

Hej därborta i "norr"! (ja, jämfört med Njurunda så bor du iaf norrut *S*)

Var och hämtade mina 202 bilder idag, fast det var ju 404 förstås, eftersom jag beställde dubbla kopior, alltid bra att ha... *S* Lämnade samtidigt in en beställning på ytterligare cirka 450 stycken... gånger 2... alltså drygt 900 bilder att hämta om 5 dagar. Jisses. Är jag klok, eller????? *gapskrattar*

Hoppas att du har det mysigt i din pysselkällare, nu när regnet faller så vackert igen!

Kram på dej!

Cattis sa...

Hej!

Måste kika in till dig med! Visst var det du som var på drakborgen när jag och Maja var där?!

Trevligt och träffas,fast det blev en kortis ;) fullt upp med att hålla koll på barnen.

Har kikat runt på dina alster och du gör såå underbara saker!

Och grattis till DT platsen! =D

Kram/Cattis

Helena sa...

Hej Hej
Tittar in och vinkar glatt. Vilket sött grod/prins kort du gjort
/Hella

Cornelia sa...

Jamen, alltså... det är ju bara 450 bilder och så dubbla kopior *S*

Ha en härlig semestertripp!!!

Hozzan sa...

Tackelitack för det fina KAOS-kortet min vän! Hoppas du njuter av sol och regn i skön sommarblandning!